Νέες Κυκλοφορίες

Singles, CDs, albums

«Το πρώτο βλέμμα» από την Ευτυχία Μητρίτσα

Το "Πρώτο βλέμμα", το νέο ολοκληρωμένο άλμπουμ της Ευτυχίας Μητρίτσα, είναι καθαρά γυναικεία υπόθεση.

Τα οχτώ τραγούδια είναι γραμμένα από την ίδια, σε στίχους της Νάντιας Δουλαβέρα, οχτώ ιστορίες με γνώριμες ηρωίδες που διεκδικούν να βγουν ξανά στο φως μέσα από κάθε τραγούδι.

Οχτώ εμβληματικές γυναίκες γίνονται τραγούδια και μας μιλούν σε πρώτο πρόσωπο!

Η Ηλέκτρα, η Πηνελόπη, η Ισμήνη, η Περσεφόνη, η Ελένη, η Εύα, η Μαγδαληνή, η Χτισμένη (γυναίκα του Πρωτομάστορα), μας προτείνουν να τις ακούσουμε, να τις αγαπήσουμε και να τις καταλάβουμε.

Με αφορμή αυτές τις γυναίκες, η Ευτυχία Μητρίτσα και η Νάντια Δουλαβέρα στήνουν ένα συναρπαστικό μουσικό σύμπαν που μοιάζει με μια πινακοθήκη προσώπων οικείων και αρχετυπικών μαζί. Όλες τους εξομολογούνται με γλώσσα σημερινή κάτι από το φορτίο τους.

Η Ευτυχία Μητρίτσα μπαίνει με όλη της την ψυχή στην ψυχοσύνθεση των ηρωίδων, εκφράζοντας με λεπτές ερμηνευτικές αποχρώσεις την ιστορία των γυναικών που τραγουδά.

Δημιουργός με ιδιαίτερα ως τώρα δείγματα γραφής και με πλούσια πορεία ως τραγουδίστρια, ευτύχησε να συνεργαστεί με κορυφαίους δημιουργούς και τραγουδιστές, όπως οι: Νίκος Μαμαγκάκης, Γιώργος Ανδρέου, Γιώργος Νταλάρας, Χρήστος Νικολόπουλος, Χρήστος Θηβαίος, Δημήτρης Ζερβουδάκης, Νίκος Πορτοκάλογλου και -από τη νεότερη γενιά - Σταύρος Σιόλας, Απόστολος Ρίζος, Κώστας Μπουντούρης, Γιώργος Καγιαλίκος, Παντελής Κυραμαργιός κ.ά.

Η Νάντια Δουλαβέρα καταφέρνει να αποδώσει τις ηρωίδες της με την τρυφερότητα μιας φίλης που τις γνωρίζει καλά. Τους δίνει το λόγο, φωτίζοντας τις τραγικές ζωές τους.

Πρόσφατη είναι η βράβευσή της από την Εταιρεία Ελλήνων Συγγραφέων, με το Βραβείο Γιάννη Βαρβέρη 2019 (πρωτοεμφανιζόμενου στην ποίηση) για την ποιητική της συλλογή “Μεσοτοιχία”.

Τη λιτή ενορχήστρωση που γεμίζει λυρισμό τις ιστορίες των πρωταγωνιστριών έκανε ο Γιώργος Καγιαλίκος.

Το "Πρώτο βλέμμα" κυκλοφορεί ψηφιακά και σε cd από τις εκδόσεις Μετρονόμος.

Ακούστε ολόκληρο το άλμπουμ:

iTunes:https://apple.co/2Pr5QLp

Spotify: https://spoti.fi/2HV4UKW

Deezer:http://bit.ly/2wJagqo

Google Play: http://bit.ly/2T0T1K3

    Μοιραστείτε το άρθρο:

    Σχολιάστε

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

    «Απόγειο» από τον Δημήτρη Ζερβουδάκη και τη Θέλμα Καραγιάννη

    Κυκλοφόρησε το νέο τραγούδι του Δημήτρη Ζερβουδάκη και της Θέλμας Καραγιάννη από την Arionmusic...

    Συνέχεια

    «Χώρα μαγεμένη» από τη Μάρθα Μεναχέμ και τη Νόνη Σταματέλου με την Ηρώ Σαΐα

    «Χώρα μαγεμένη» έχει τίτλο το ολοκαίνουργιο τραγούδι, σε μουσική της συνθέτριας Μάρθας Μεναχέμ,...

    Συνέχεια

    «Ζωές Χωριστές» από τον Δαμιανό Πάντα με την Ερωφίλη και τον Βασίλη Γισδάκη

    Ο συνθέτης Δαμιανός Πάντας παρουσιάζει το νέο κύκλο τραγουδιών του, με τίτλο «Ζωές Χωριστές»,...

    Συνέχεια

    «Το Μέσα Μου Φως» από τον Δημήτρη Κάσσαρη

    Η FM Records παρουσιάζει το νέο πολυσυλλεκτικό άλμπουμ του τραγουδοποιού, τραγουδιστή και συγγραφέα Δημήτρη Κάσσαρη...

    Συνέχεια

    Ζάκυνθος - Εδεσσα

    Γράφει ο Πέτρος Δραγουμάνος Η ελληνική μουσική δημιουργία δεν περιορίζεται στα μεγάλα αστικά κέντρα. Σ'...

    Συνέχεια

    «Φιλί στο στόμα» από την Φρόσω Στυλιανού

    Μετρώντας έναν ολοκληρωμένο προσωπικό δίσκο και πολλές σημαντικές συνεργασίες στην μέχρι τώρα μουσική της πορεία, η τραγουδίστρια και τραγουδοποιός...

    Συνέχεια

    «Το ναυάγιο» από τον Δαμιανό Πάντα. Ερμηνεύουν: Βασίλης Γισδάκης και Ερωφίλη

    O συνθέτης Δαμιανός Πάντας βρίσκεται και πάλι με δύο σπουδαίους ερμηνευτές, την Ερωφίλη και τον Βασίλη...

    Συνέχεια

    «Άκου, Ουρανέ μου / Helal» από τον Παναγιώτη Σδούκο και τη Fide Koksal

    Γεγονότα του τελευταίου χρόνου που συγκλόνισαν την Ελλάδα και την Τουρκία, έφεραν κοντά για άλλη μια φορά τον...

    Συνέχεια

    «Όσο αγαπιόμαστε τα δυο» από τη Μαρία Κηλαηδόνη και τον Μανώλη Φάμελλο

    Το «Όσο αγαπιόμαστε τα δυο», ένα από τα πιο γλυκά και ρομαντικά τραγούδια του Λουκιανού Κηλαηδόνη...

    Συνέχεια

    «Εποχή Τρικυμίας» από την Καλλιόπη Βέττα

    Η λογοτεχνία και η τέχνη γενικότερα, ποτέ δεν έλειψαν από τα σημεία των καιρών τους, ποτέ δεν φοβήθηκαν να αποδώσουν με γλαφυρότητα, εικόνα και...

    Συνέχεια